hunnit med maaassor i veckan!!

måndag - efter jobbet gled jag till eddan, och nya huset!!! empi visade mig nya kaninerna också!! jättemysiga. mosan kom hem från skolan med. lite fika och lite kurragömma blev det. sen var jag förbi hos hanna också, och hennes nya hus!!! och nya hund!!!! vilken jävla jätte mysigt gose valp. som en nallebjörn? mysi. hem å käkade fajitas, fy va gott. 
tisdag - ledig och trökgöra. duscha städa tvätta. hämtade stefan och mat i sandviken. han var helt slut han, så fick lägga han på powernapp, så tog jag å jeffa en promenix. sen vart det klippning och tacos. 
onsdag - marris skulle komma förbi å kika lite resor men det blev inge av. det där med resor jobbar åt ett annat håll det. tog en promenix med mackelito å bebisar istället. sen kikade jag lite serier och när pojkvän kom tog vi också en promme å gjorde lite kök. 
torsdag - tidig uppstigning och iväg till sandviken. mötte upp Ann för en fika, sen va vi till doktorn med mina eksem. hehe. tacksam för sällis, och nu var det äntligen gjort. fått lite salvor så hoppas vi det vänder nu. sen jobbade jag östersund.
fredag - jobba östersund
lördag - frulle me hjärta. en dusch, sen åkte jag å plockade upp linnea. jag tänkte pina henne genom att behöva följa mig till valbo. men ungen är ju så stor nu?? så vi hade liksom valbohäng ihop?? är det inte helt galet???? superkul tycker jag. avslutade med lite donkenfest. skulle hem å svira om för kräftskiva, men efter en del om och men och för mycket mat blev jag kvar hemma i soffan, hehe. fick bli serier för mig. men himla trött, så det var nog klokt. tobbi med sällis kom förbi en sväng också! 
söndag - sov å kolla serier å sov lite mera. segmysdag. gjorde lite kvällskäk sen kom jeffa hit och vi promenerade över till shaken som fyllde år. lite paket och lite bullar och lite bebismys! bra söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0