det närmar sig flygning

måndag - efter jobbet åkte jag hem, tog en dusch och la mig för en pn. vaknade när rasse kom från jobbet. hoppade i lite kläder å begav mig till sandviken. jeff bjöd på tacotårta och mexicoplanering stod på shemat.
tisdag - ledig, sov ikapp en del. hängde mest i soffan. kikade serier och tog det lilla lugna. pojkvän jobbar på. badrum och solceller ska på plats.
onsdag - fredag - jobba östersund
lördag - det var dags för dop i kungsgården för lilla Jack! sen drog jag å jeff en liten shoppingtur å skulle spendera kvällen med lite packning och käk. men vi åkte till årsunda och serverades tacos å kladdkaka istället. lite packlista fick vi gjort iallafall.
söndag - drog iväg till valbo med jeff. shoppa lite inför mexico. vi åkte faktiskt därifrån redan innan det stängde, det hör inte till vanligheten. plockade upp lite thaimat å några pizzor, sen käkade vi hemma. steff å hans gumma hade ramlat in med oss också! och frisören fick göra sitt. sen packade sig alla iväg hemåt, å jag vilade lite inför natten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0