time is running out

måndag - jobbade örebro
tisdag & onsdag & torsdag - jobbade östersund
fredag - promenixade med robin å drog på mig sjuka skavsår. sen släpade jag med mig honom till valbo på en liten shoppingrunda. när pojkvän kom från jobbet drog vi direkt vidare till boänge för att fira Thea 18 år!!!! efter det gled jag å kusinerna vidare till obo där ann hade beslagtagit ett hus. lite bubbel, snacks å badtunna fick kvällen sluta med.
lördag - vaknade i obo och åt en mysfrulle ute i solen. jeff intog frisör titeln, så jojjan genomled en slingning å en klippning under förmiddagen. åkte vidare till sjöbacken för en lunch. å sen ut till britt på lite fika. pojkar, i form av david, rasmus å robin anslöt sig tillbaka i obohuset. så promenerade vi iväg för att kika på lite kase. avslutade kvällen med lite plockmat, kortspel å bubbel.
söndag - skulle iväg å kalasa för empi. men lite planer gjordes om så jag fick kliva upp å städa hemmet istället. jojjo kom förbi å satte sig å plugga medans man fick slita för att få ihop hennes avskedsmiddag. (skämtåsido) ramlade in lite family å så grillade vi och hade trevligt. snart åker hon igen. usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0