stuck in between

måndag - efter jobbet gled jag hem, städade och tog en dusch. sen dök jeffa in och vi la oss för en liten powernap ihop. när vi vaknade till tog vi en promenix sen handlade vi för lite grill. david, robin, å stefan anslöt. efter lite gott käk så gav vi oss ut på en övningskörningstur med lilla lillebrorsen.
tisdag - ledig dag och vilket fint väder. sov länge, låg i sängen länge, sen käkade jag lite frulle ute i solen. aj så fint. robin kom förbi å rasse kom från jobbet, å så gjordes det pizza. å en kvällspromme till en solnedgång!
onsdag - jenny gled förbi och vi lyxade lite i det härliga vädret. hon gjorde en efterlängtad kycklingostpasta, lite bubbel, lite jordgubbar, lite glass. vi var nöjda! bytte ut henne mot jeff. vi spanade lite resor å prommade. rasse kom från jobbet å robin anslöt, så blev det lite hemmagjord pizza. 
torsdag - robin kom å gjorde pannkakor innan jobbet, torsdagslyx!
fredag - jobba östersund
lördag - jeffa kom hit och vi har, BOKAT EN RESA! äntligen. som jag har längtat efter solen. som jag behöver lite utomlandsliv. det ska bli så himla fint. överraskade med en babyshower för shaken och hängde ungefär hela dagen där. sen kröp vi ner i soffan med lite film å godis. 
söndag - sov halva dagen. började packa. missade att det blivit finväder? drog en liten grillning och packade lite mer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0