så blev den lilla lilla sparven stor

måndag - efter örebro gled jag förbi hos eddis å firade emil lite i efterskott. stora grabben! han fick paket å jag fick lunch. alla nöjda! gled hem och oljade in altanen, blev himla fint. dock räckte det såklart inte riktigt heeeela, ungeför som vanligt då. bara beställa lite mer! sen fick jag lägga mig för att köra en natt till.
tisdag - efter jobbet gled jag in till sandviken å hämtade upp en liten lillebror. GRATTILS TILL HAN PÅ 18ÅRS DAGEN!!! vi festade till det lite - churros med mjukglass å nutella, samt ett gäng munkar. övade lite fickparkering å sånt, sen så gled vi hem för en dusch. mötte upp jeffa efter hon slutat jobbet, svirade i oss munkarna och drog till tacobar för lite födelsedagsmiddag å den första lagliga ölen. supergott va det! sen drog vi vidare till olearys för lite biljard och lite mer öl. skaffade oss en kompis å lirade lite shuffleboard med också. himla trevligt! en lite full men väldigt nöjd 18åring blev det iallafall. toppen kväll!  
onsdag - jobbade östersund
torsdag - jobbade östersund
fredag - ledig fredag, vilken fest. städade hemmet lite grann. lina och bebis kom förbi, vi tog en promenix. bakade lite kladdkaka för morgondag. robin kom på tacos. vi kikade över till mackelitofamilyn en sväng. jag gick lite bebishäng å rasse fick hjälpa lite i bygget.
lördag - pojkvän drog iväg på lite jour. jag duschade å gjorde iordning för kvällens partaj. firande för stefan stod på schemat. grillbuffe, lite fika å en del alkohol. grabben gjorde det bra som fick i sig 18 småshottar en del drinks, en del öl å höll hela vägen till sjöbacken. lite mer öl, lite go pizza, ett dopp i sjön å sen vidare. 
söndag - sov halva dagen. rasse va upp å tvättade bilar å va iväg å handla å greja. sen gav vi oss iväg till ockelbo för å hämta hem bil å lite grejer från gårdagen. åkte hem å målade det som var kvar av altanen. sen kom robin förbi på lite käk och vi bäddade ner oss i soffan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0