vi drar till fjällen, fest hela kvällen.

måndag - jag hade gjort mitt i backen för den här gången och ett par år framåt. klev upp å käkade frulle, sen följde jag med rasse för att shoppa lite nya pjäxor. sen drog hälften av gänget till backen. jeffa distanssjobbade, jojjo distanspluggade,  jag å keats försökte fixa i ordning jacuzzin... gick väl sådär. stackarn skulle ha mig som översättare för att kunna va poolboy. tog en liten prommenix sen mötte vi upp dom andra för lunch. stannade kvar på lite öl å game. sen lunkade vi hemåt. blev en shoppingvända till å nu har rasse nya skidor också. käkade å intog bastun å såklart ett rull i snön, följt av bubbel å bubblor. bra dag i gen. såklart. 
tisdag - alla andra stack iväg till backen å jag tog en sovmorgon. riktigt skönt. en dusch och packade ihop våra saker å in i bilen. plockade i stugan och sen promenerade jag ner till backen å mötte dom andra på lite frulle å...öl. vädret har verkligen levererat, fy så jävla fint. när gänget kände sig färdiga för dagen packade vi in oss i bilarna å åkte hemåt, lite max på vägen fick vi också. 
onsdag - tillbaka hemma, till vardag å jobb. lite sjuk har man lyckats blivit också. inte helt otippat kanske. men värt efter ett par toppen dagar. 
torsdag - tidig uppstigning och iväg till söderhamn för en donkenfrulle, följt av ett möte hos mediumet med marris såklart. det var nervigt, spännande och trevligt. som vanligt! en liten fika med bulle å påskmust, sen jobbade jag en sväng östersund.
fredag - ledig fredag. glassade omkring hemma ungefär hela dagen när rasse jobbade. när han kom från worket svirade vi om och sen drog vi tilll gävle. kikade en liten konsert me chris kläfford, han va superbra. sen käkade vi lite gott och efter det stegade vi hem till emma å niko. lite vin å lite spel fick avsluta kvällen. jojjo aka skjutsen kom å sällskapade en sväng också. 
lördag - grejade lite hemma. tog en lång promme i solen med robin. handlade lite. va över hos robin en sväng. grejade i ordning en lassagne. å avslutade dagen med chips å dipp å nån kass film.
söndag - rasse tvättade bilar å jag å robin promenixade i solen. rasse drog iväg på nå biltönt. så jag å robin drog årets första grillning i solen. å lite yatsy. väldigt festligt! promenixade hem å så kom marris förbi en sväng. avslutade kvällen me nya beck filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0