stora lilla växer upp i vuxen världen nu

måndag - från flyg, ett litet donken stopp, lämnat av jeffa, dushat, så gick jag tillslut å la mig runt 05. å fick äntligen sova i min underbara säng i pojkväns armar. sov någon timme, sen käkades det frulle i sängen. promenerade över till rasse syrran och kalasade lite. skulle över till robin för att hjälpa med pool, men slutade med att vi bara åt lite glass, sen gled vi över till oss igen. årets första kubb och lite grillat. jeffa å david anslöt också. avslutnignvis tog jag å pojkvän en kvällspromme å kikade solnedgång.
tisdag - ledig. sov väldigt länge, välbehövligt. packade upp väskan. tvättade. städade. bytte sängkläder. gjorde såna bra saker. promenixade och glass dateade med säändrow. pojkvän köpte ny bil, nöjd han. 
onsdag - ledig. stanna i sängen för serier ett tag. fortsatte tvättandet, å så gick tvättmaskinen såklart sönder litegranna. david å jeffa ramlade in för middag. men vi fick ta en tur till valbo för att shoppa ny tvättmaskin, å så käkade vi där istället. gled hem å stoppade in den nya på plats, å så hann vi med en liten kvällspromenad.
torsdag - jobba östersund
fredag - ledig för student!! wopwop. gled in till gävle och strax efter 12 sprang han ut. min stora lillebror som efter mycket om och men tagit sig igenom hela satans skolan nu. fyfan skönt, fyfan va du är bra!!! har man sopor till päron får man gå i syrrans fotspår. lika många kökort som jag har han kammat hem, å heltidsjobb rullar han redan på. han rockar, tobi! gled hem å firade lite granna och när han gled vidare för flak å livetskväll så åkte vi till sjöbacken. lite käk till en liten trubadur med jeffa å david. det va trevligt! 
lördag - pojkvän gled iväg på lite jobb å så kom han hem igen till en lagom vakna tid. käkade lite frukost i soffan å sen drog vi ut för att städa i ordning bilar. tog en promenix med mackelito å en liten med bebis, han ville verkligen verkligen följa me hem till kikis hus, älskling. robin å rasse kom från nå bilgrej så drog vi en grillning. avlsutade kvällen me en solnedgång.
söndag - sov rätt länge. sen tittade lina å bebis in. efter ett tag anslöt sändrow med. vi tog en liten promenix och sen en glass i solen. när dom drog vidare tvingade jag över robin att göra lite pannkakor, himla gott. pojkvän hade lämnat hemmet så vi fortsatte med en liten promme efter det också. åååå så gick jag förbi hos mackelito å tog en liten promme med han med. sen hem för dusch å sova innan natten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0