midsommarveckan är häär!

måndag - efter jobbet åkte jag hem å tog en pn. pojkvän väckte mig när han kom hem. gjorde mat å sen promenerade vi över till robin. skulle skruva nå möbler. men planerade midsommar å åkte till sandviken å köpte glass istället.
tisdag - fick jobba östersund. Å MACKELITO HAR FÅTT BEBIS!!! MIIIHII
onsdag -  ledig. promenixade med macke å bebis, som inte längre är bebisen? sen va jag in å fick träffa lillebror. så så såå liten. å så så så mycket loui. fikade å hängde me favvisar ett tag, sen hem för dusch. gled vidare till marris för vin å tacos. edwina å sandra anslöt också, mycket festligt. 
torsdag - sov hos marris, käkade en pizzalunch, sen gled jag direkt till jobbet. 
fredag - midsommardags! började dagen hos robin med en brunch. försökte mig på en krans men det gick lite åt helvete. blommorna hann dö för jag råkade visst lägga upp dom i solen medans jag käkade, å när jag tillslut fick ihop något så vart den för liten. jaja, kan inte gå med vinst jämt? hehe. knatade upp till nån bygdegård(?) för att kika på midsommarstång å sånt där. va så himlans varmt, så vi gick hem igen. stefan anslöt å vi satte igång med femkamp. luftgevär, luftpistol, möllky, pil och kubb. marris anslöt också. så drog vi en midsommargrill och avslutade kvällen med lite kortspel. OCH SJÄLVKLART plockade vi sjublommor i tysnad.
lördag - njöt lite av solen. spelade lite pil med steff. han åkte hem. njöt av lite mer sol. cb kom förbi, vi drack lite alkohol å njöt av solen. grillade å njöt av solen. å så lite vin å lite kort. mycket trevligt. 
söndag - sov en sväng. ut i solen å käkade frukost å lite pil med pojkvän. sen dusch å iväg till boänge för att fira jeffa! pastasallad å kladdkaka me jordgubbar å glass. mycket festligt! en promenad iväg för ett dopp i sjön fick det bli i värmen också. när vi kom hem tog vi en liten promme, sen la vi oss å försökte vila. vilket toppen väder helgen levererat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0