låt sommaren rulla på såhär fint dåå

måndag - efter jobbet gled jag hem å tog en dusch. sen plockade jag undan i hemmet, tvättade, bytte sängkläder å sånt skoj i väntan på att rasse skulle komma från jobbet. när han kom gled vi iväg till valbo, ååååå gjorde oss av med lilla audin. som jag väntat och längtat att bli av med den lilla skiten, kändes de ändå lite lite att lämna ifrån sig den , ehhe. drog en liten ride å kikade bilar lite snabbt, följt av lite max. när vi kom hem tog vi en liten promme me robin, sen hoppade jag äntligen i säng. 
tisdag - körde en natt till. hade motvilligt rasses bil eftersom vi lämna ifrån oss audin igår. haft många och långa genomgångar över hur försiktig jag måste vara och hur lugnt jag måste köra, å jaaa. vad händer direkt då??? joooorå, håller på köra på en räv, lyckas missa och tar istället en fågel. bara en fågel, som tur va, så va ju lugnt. men ändå? hur jävla typiskt? efter en halv natt å en halv dag slöt jag upp med marris iallafall. vi åkte iväg på en tur till rönnåsen å myste till oss lite våfflor. det har vi förökt med i flera år, bättre sent än aldrig. åkte hem å tog en promme med pojkvän. skulle grilla men då kom det lite regn såklart. fick bli lite käk inne å serier i soffan istället.
onsdag & torsdag - köra östersund
fredag - himla trött. sov till tolv ungefär. gick upp å käkade frukost i soffan, sen flyttade jag tillbaka till sängen, hehe. när pojkvän kom från jobbet så rullade vi över till robin å fick lite käk. sen plockade vi med oss mackelito å åkte till furuvik på takida! en konsert, en glass, en öl eller två å lite game. mycket trevligt! 
lördag - pojkvän sov ändå godkänt länge, hade jour men den slapp han åka ut nått på. va på nån bilgrej å jag stannade i sängen, hehe nöjd. satt ute i solen å tog en glas vin å sen drog vi till åmot för vin å grill me annis, emma å jocko. kom ett jävla regn oväder precis när vi anlände, men det gick över och solen återkom. de va vi glada för. mycke trevligt. 
söndag - sov halva dagen. promenixade. kikade serier. kramades

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0