jobb, jobb å marknad

måndag - efter jobbet gled vi till årsunda å firade jeffa med resten av familjen. först tacos, sen kladdkaka med jordgubbar å glass. mycket festligt! 
tisdag - efter jobbet gled jag förbi hos eddan, fick lite käk å lite kidshäng. mycket festligt!
onsdag - efter jobbet gled vi iväg till aqua för middag med hela rassefamilyn. syrran fyllde år å robin också senare i veckan. käkade gott å va mycket festlig personal. jag satt å tjuvade lite pommes från brorsen så dom kom ut å bjöd på lite egna till mig, hehe, skit mysigt ju. 
torsdag - efter jobbet skulle jag ha träffat annis men det skjöt vi på. la mig dumt nog å tog en liten pn. när pojkvän kom från jobbet så tog vi en promme å så grillade vi. det var festligt iallafall! somnade tillslut en sväng inför tack å lov sista natten.
fredag - hade ju bytt  till mig en hel vecka örebro/nattjobb. vilket resulterar i "ledigfredag" nja, alltså. ledig fredagkväll åtminstone. så fredagen var här, å marknaden var kommen! åkte hem från jobbet å hade tappat suget på det mesta, städade lite och skulle precis lägga mig å sova för att faktiskt strunta i marknaden. men så ringde luren å det blev ändrade planer. packa ihop en väska å åkte tillbaka till obo. fick käk av eddis, svirade om och hanna anslöt. mest av allt är ju marknad på deras altan, det är ju det absolut bästa. och det fick jag ju, på sätt och vis åtminstone. vi vandrade vidare till marris en sväng och sen fram. vanliga öltältet visade sig vara dött och det nya är tydligen sjöbacken. funka väl lika bra det. mötte såklart på ett gäng med människor. sen spenderade jag väl typ halva kvällen svinförbannad och äcklad och provocerad och jag blir fan arg medans jag skriver det här, men bråkandes med en hjärndöd idiot. det kanske va dumt, men också lite skönt. lite nattmat sen åkte jag audin hem i sällskap av mina två underbara älskade idioter till bröder, dom är världsbäst. 
lördag - vaknade med en väääääldigt bakis pojkvän. jag va fine, försökte med lite käk men det smaka pyton. sen va jag så fruuktansvärt trött. inte bara efter natten, utan efter hela veckan förmodligen. så sov vidare till ungefär sex kanske? då va jag fit for fight igen. pojkvän, not so muuuuutch, men han ändrade sig ändå. vi drack lite vin på våran altan, spelade lite kort å cb anslöt också. ssändrow kom och vi begav oss mot marknaden igen. ungefär som igår, öltält på sjöbacken och mötte på en hel del massa folk. en saknad idiiot kom fram och sa en del. de va fint även om det är som det är. tappade bort telefonen, de va bara jeff som tagit den. å slutet gott allting gott antar jag. 
söndag - försökte sova halva dagen inför nästa natt, men det gick väl sådär.hade tänkt åka på marknaden men glömde helt???? steff kom förbi med audin. vi käkade pizza å kikade serier. pojkvän körde hem honom å jag försökte sova lite till. sen vart det inte mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0