en nyårs vecka va kommen

måndag - efter jobbet gled jag hem till marris å fick lite julfika. sen gled vi vidare till valbo och sprang igenom där. inte så mycket folk som man hade kunnat tro ändå!
tisdag - städade och fixade i köket. sen fick jag ett extrapass till örebro. så fick lägga mig å vila för att orka med natten. 
onsdag - efter jobbet gled jag förbi hos annis. vi promenixade å myste. sen åkte en trött själ hem, fick lite käk och sen äntligen sova. 
torsdag - jobbade östersund
fredag - NYÅR! jeffa å david kom hit med cross å fyrhjuling, vi hämtade upp mackelito å en skrikande bebis, fyrhjuling vilken skräck!! men det gav med sig. åkte vidare till isen och hängde där hela dagen. promenerade, sladdade, grillade, myste. och när vi skulle hem valde bebis att åka fyrhjuling istället för bil, så tror det blev ett godkänt betyg ändå? jag å pojkvän fyllde upp ett glas vin å hoppade in i bastun en sväng. sen promenerade vi över till rassesyrran. mat å vin å spel å lite sång å så. kikade fyrverkerier och tände isfacklor (?) istället för tomtebloss, man tager vad man haver. men det finaste, det bästa, det viktigaste, att få fira in det nya året med en kyss från min p-ojke. tack livet.
lördag - idag ska vi inte kliva ur sängen sa han. vilken vinnardag tänkte jag!! och vi gjorde nästan inte ens det. pojkvän lämnade huset en gång för att köpa pizza. som vi också åt i sängen. sen mot kvällen förflyttade vi oss en sväng till soffan. vi började året på bästa sätt tycker jag, vilken mysdag.
söndag - sov halva dagen för att orka jobba natten. plockade lite i hemmet och sen köpte vi mat från pizzerian idag med, hehe. så blev det soffläge resten av kvällen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0