stäng inte av det fina

måndag - efter jobbet gled jag hem till edwina. marris kom också. vi käkade lunch, såklart. hade lite game med empi. å sen gled jag hem för att sova lite inför en till natt. 
tisdag - jobbade ett extra örebropass. när jag kom hem tog jag å jenny en promme i solen. när pojkvän kom från jobbet drog vi och shoppade lite. sen blev det tacos å sova. 
onsdag & torsdag - jobbade östersund
fredag - wehå, ledig fredag och solen tittade fram! tog en promenix med robin. var hem å städade. tog en promenix med mackefamilyn. va hem å duschade. pojkvän kom hem, å vi gled vidare till gävle. en middag, på basta. en bowling, som jag inte riktigt rockade. och en efterätt, på churchstreet.cowgirls - kusiner, deras pojkvänner och mamma. mycke trevligt! 
lördag - frukost, dusch, lite serier blev en bra start på dagen. åkte till årsunda på kvällen. kikade lyskväll, gjorde pizza, drack lite vin å myste. 
söndag - en bakis pojkvän resulterade i maassa sovande. vaknade tillsist vid halv fyra, galet. jeffa kom förbi, fick fantastiska saffranpanncakes! robin å kidzen var här å hängde en sväng. sen sov vi vidare på soffan jag å pojkvän. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0