she will be quiet until she drinks

måndag - efter jobbet gled jag hem å städade. tvättade. bytte sängkläder. duktig å sådär. skulle promma, skulle glassa en födelsedagsdate me sändrow, skulle tvätta bilar. men efter maten somnade jag på soffan, hehe. sen sov jag resten av kvällen, tills flytt till sängen där jag sov resten av natten.
tisdag - fortsatte sovandet, en lång sovmorgon. men nog välbehövligt. efter jobbet kom jeffa och klippte håret på pojkvän å lite mig. vi gjorde enchiladas special och kikade på nån dokumentär. såhär nöjd va han under sitt nya tyngtäcke sen, haha pluttis.
onsdag & torsdag & fredag - jobba östersund
lördag - packade ut oss till årsunda. mötte upp kusiner, mamman å deras pojkvänner. alltså även jojjos, som ankommit från Nz, OCH SOM TALAR ENDAST ENGELSKA. å hjälp. vi begav oss ut på isen i toppen vädret. spark å skridskor å fika å öl å grill å en massa mys. fick se en solnedgång och sen gled vi hem till ann. en god middag, lite mer vin och en trevlig kväll. 
söndag - gav oss iväg för date med annis å emma! möttes upp i skogen vid en super mysig grillplats. den låg vid en sjö, som såklart var fryst. å vem lyckas stampa igenom isen om inte annis, haha hon kan hon. lite sune mys. å sen gled vi hemåt, jag la mig å försökte sova lite inför natten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0