några vänner å några glas vin

måndag - hjärtisdagen. gled hem å tog en pn efter jobbet så jag skulle orka med kvällen när pojkvän kom hem. vi gjorde en mysmidag. chilicheese. klyftpotatis. lövbiffpepparsås. kladdkaka utan ägg. lite vin å filmer i soffan. klart slut. 
tisdag - myste omkring hemma. städade. duschade. pojkvän kom hem. på kvällen tog vi en promenix, och när vi var ute i mörkret. DÅ MÖTTE VI KOSSOR PÅ RYMMEN!!! livrädd. dom höll på föras hem till hagen igen, men ändå! förstå bli översprungen av en hel hög med kossor???
onsdag & torsdag & fredag - jobba östersund
lördag - käkade frulle med pojkvän innan han drog iväg på rally. jag städade å städade. sen åkte jag till sandviken å hämtde upp kusiner å lite mat. en hög med kooompisar å lite rasses brorsor ramlade in också. sen blev det en sån där fin kväll med vin å spel å gitarr å mys. 
söndag - skulle ha varit till ockelbo å firat mamma. men dom hade sjuksom i huset. skulle på söndagsmiddag hos rasse familyn men den sköt vi på också. så jag sov ungefär hela dagen. lite ledsen att jag missade superfina vädret, men det kommer väl fler gånger. till kvällen kom robin förbi på lite käk, å sååå kollade vi den nya beck. som va kass. aaaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0