hälften har lossnat

måndag - å vilket pissväder. lastbilar i diket å ståendes i backar. det tog sin tid, men jag tog mig hem iallafall. det ska man väl vara glad för! robin kom över på käk. och sen var vi över till han på kaffe. ungefär. 
tisdag - jobba östersund
onsdag - kikade serier å segade igenom hela dagen. när pojkvän kom gjorde vi lite käk sen åkte jag till sandviken. försökte planera en fjällresa me kusinerna och kom väl nästan fram till något. 
torsdag & fredag - jobba östersund
lördag - käkade frulle med pojkvän innan han begav sig iväg mot rally. jag åkte å hämtade upp linnea sen mötte vi jeffa å mackelito familyn i boänge. begav oss ut för en sparktur men isen visade sig inte vara så sparkvänlig, en fika i solen fick vi iallafall. ååå hälsa på sigges nya kattbebis, så himla mysig. en tur till valbo för att checka in nya stora godisaffären, sen plockade vi upp mat från tzasiki å kikade film hemma hos jeffa. 
söndag - låg kvar i sängen länge. pojkvän kikade rally, å jag käkade godis. mysmorgon. sen gick pojkvän ut å tvättade bilar. jag fixade tvätt och plockade lite i hemmet. åkte till ockelbo för att fira mamma i efterskott. ett gäng brorsor, kusiner å kakor. sen hem till soffan å vila inför natten. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0