sista sen sommarstrålarna

måndag - efter jobbet gled jag hem till eddan. å vi rullade vidare till gävle för att hämta ut nya brillor å mosan, en lyxshake slog vi till på också! skulle egntligen förbi hanna. men fick ett till örebropass, så åkte hemåt. tog en liten promme å sov för attt orka en till natt. 
tisdag - efter jobbet gled jag hem till marris å firade henne i efterskott! vi brunchade lite. ostfrallor, svingod kaka, glass å paket. mycket festligt!! sen rullade jag vidare till sandviken för att hämta lite mat, och sen äntligen hem till sängen. 
onsdag - fredag - jobbade östersund
lördag - vi promenerade iväg och förtids röstade, så nu är det klart! sen duschade vi och packade in oss i bilen och rullade mot rättvik. mötte upp syrran å tony på campingen dom stod å käkade där. sen rullade vi vidare till dalhalla för konsert med albin å melissa. waaaow. fortfarande lika impad av stället. och kära nån va jävla bra framförallt hon är. super nöjd! 
söndag - sov tills pojkvän väckte mig å det var dags att åka till morsfarsan på kalasfika. sen åkte vi hem å kollade f1 (sov lite mera), käkade tacos å serier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0