lite sagolikt mys va

måndag - efter jobbet gled jag hem till marris. vi käkade pannkakor å spanade på lite resor. sen åkte jag hem å kramades lite med pojkvän å sov, tröttt. 
tisdag - sov länge, så himla trött. å tur det, för fick nattjobb jag. skulle greja när pojkvän kom från jobbet, men vi var trötta å myste soffan bara istället. 
onsdag - visade sig bli örebropass resten av veckan, så efter jobbet gjordes inte mycket. lite tvätt och städ, sen la jag mig å sov för att få ihop några timmar. 
torsdag - plockade upp robin med lastbilen så han följde med till lingbo å körde hem våra bilar, råkat få med oss två dit. när vi kom hem så tiggde jag åt mig pannkakslunch från honom, sen promenixade vi. när rasse kom så blev de en sväng till byggaffären för att få ordning på lite stuprör å sånt där sen taket,sen är nog fasen allt klart där nu. 
fredag - efter jobbet gled jag till marris, å fick pannkakor igen. hehe! tredje gången för denna vecka, men jag klagar inte. jag å p-vän tog vara på kanske en sista grillning i kvällssolen och myste lite serier.
lördag - 50års kalas för världens bästa moster!! dusch å fix, sen skjutsade robin oss till jeff och vi drog vidare till årsunda. paket, käk, quis, lekar, vin å en massa mys. stort stort grattis på födelsedagen Ann!! (slampAnn). 
söndag - trötta trötta, myste bara i soffan ungefär hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0