pick up the pieces

måndag - less på snöns återkomst, behöver solen å våren, tack. fick en ny lastis idag. så himla skönt att slippa den lille blå jäveln. även om den nya var alldeles för ny å cool för mig. men man vänjer väl sig. efter jobbet, gled hem å städade. rasse å robin ramlade hem. slipade lite i källaren, rasse drog lite kablar å robin gjorde käk.
tisdag - målade taket nere i källaren, när rasse kom från jobbet så svirade vi om å drog iväg på shoppingtur. robin följde också med. golv stod på priolistan, det kom vi hem utan. men en del annat smått och gått följde med. jag å robin hann riva systemet också, krashade flaskor å lite pinsamheter. jaaarå! stoppade i oss lite max å så åkte vi hem å försökte oss på lite kvällsmålning. vita väggarna vart gjorda. men träväggen som var planerad att betsa(?) fick vi vänta och tänka om med.
onsdag - målade en till omgång vita väggar, sen hade jag planerad date med jeffa å jojjo. jeffa kom först och vi promenixade. sen anslöt jojjo, vi gjorde tacos å myste en film. å lite glassprovning.
torsdag & fredag - jobba östersund
lördag - åkte iväg på ytterligare en shoppagolvvända, sänkte kraven lite och hittade på något att nöja oss med. sen åkte vi förbi hos sigge och firade henne lite i efterskott! skulle hem och måla betsväggen men fick inse att det inte skulle hinnas med. stoppade i mig lite mat och åkte vidare till ockelbo för att fira hanna å edwina. lite vin, lite spel och lite busrigning(!) 
söndag - sov halva dagen och när jag vaknade och va redo att måla väggen som inte blev gjord igår. då hade pojkvän varit uppe med tuppen och slitit med den ena och andra hela dagen så det orkade han faktiskt inte med. vi kikade lite serier, käkade tacos och myste resten av dagen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0