ibland så börjar det gå när det inte går mer

måndag - efter örebro kom jag hem och heeelt slut gick direkt och la mig, sov tills rasse ramlade hem. vaknade till å så tog vi oss ut på en promme me robin. sen vart det inte mer än serier i soffan. 
tisdag - jobbade östersund å hade me mig en lillebror. super mycket grattis till tobbi som klarat körkortet. va lite nervös att sätta mig bredvid men gick toppen. 
onsdag - jobbade östersund å hade me mig en prakke cowboy igen
torsdag - jobbade östersund, ensam. ett sista pass för veckan.
fredag - ledig fredag, woho!! tidig uppstigning, stacki iväg till vallan med marris. sändrow å bebis joinade också. marris körde omkring på mig å så fikade vi. hem å tog en promme med robin å rasse. ville göra ett ryck i källaren, men på fredagar skulle man bara ta det lugnt å mysa tydligen. dealade till mig med robin att han skulle slippa handla om jag skulle slippa dammsuga, så kom hem till ett nnystädat hem. skura gjorde han också, vilket lyx. sen körde vi på tacos å maskedsinger och lite vin.
lördag - äntligen fint väder efter en veckas skit, å vi stängde in oss i källaren för ett ryck. en vägg har kommit upp, en exrta tur till byggaffären har givetvis åkts, blivit less å prommat, slipat väggar och målat element samt rör. jeffa kom förbi med munkar, UNDERBART. gled över till robin på grillat å vin å lite game.
söndag - sov å sov å sov å kramades, hela dagen. käkade lite, kollade film. kramades å sov lite mera. skulle till boänge å fira signe i efterskott, men sov över det med. så kan det gå ibland. tröttmyssöndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0