in any other world

måndag - efter jobbet åkte jag hem å tog en dusch. sen hämtade jag jeffa å drog iväg till valbo. mackelito mötte upp oss å vi drog en vända till gävle med. shoppingtiden sprang ifrån oss som vanligt, men subway å en mcflurry hann vi med iallafall. 
tisdag - jobbade ett extrapass östersund
onsdag - ledig ledig. annis å emma å NYA BEBIS HUNDEN STELLA!!! kom förbi. super mysigt! vi käkade lite lunch å så. sen drog jag å macke å besiktigade mercen, hämtade jeffa å sen vidare till valbo.
tordag - jobbade östersund
fredag - jobbade östersund
lördag - pojkvän sov länge, nästan till 11??? kors i taket, det va fest. vi käkade frulle, sen en dusch och så drog vi iväg för lite shopping. både en tur till valbo å gävle. gjorde en tacopaj till kvällen. å byggde ihop dom sista skåpen, alla överskåp. 
söndag - rasse drog iväg till biltema med grannbrorsen, så jag tog en sovmorgon. vaknade när han kom hem igen vid 13, himlans skönt. stack iväg till högbo å mötte upp jeffa å mostern. var berädd på regnväder men solen kikade fram å det blev riktigt skönt. tog en promenix å sen fikade vi. lagom tills vi var klara, då återkom regnet. himlans tur. åkte hem å pysslade lite i köket. sen en pizza i soffan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0