döda hjärtan kan slå igen

måndag - efter jobbet så åkte jag hem å städade lite. sen kom annis å emma å hundarna!!! å hälsade på. mycket trevligt såklart! mackelito å bebis kom förbi en snabbis också. pojkvän hängde på taket. hoppas på inte så mycket regn i veckan, så han hinner fixa klart läkten(?) till helgen. så vi kan lägga nya taket då! gjorde föresten en jävligt glassig kladdkaka igår, fy va längesen. svingott!! 
tisdag - ledigledig å spenderade dagen med att samla kraft i sängen. pojkvän har fått en rubrikskub också, han kämpar på!! ganska smart faktiskt, mycket duktigare än jag trodde. men bli extra svårt när mörktet kommer. "jag kan inte se grönt, gult å orange i det här ljuset." min älskade <3
onsdag & torsdag & fredag - jobbade östersund
lördag - plockade upp jeffa å så gled vi mot uppsalatrakten för lite shopping. Å JAG RÅKADE SNO ETT PAR SOLBRILLOR!!!!! ett par barnbrillor i leopard också. hade råkat satt dom på huvudet å helt glömt bort. hängde ju lapp å allting på??? varför såg ingen och sa något???? fick ont i magen. sen gled vi vidare mot västerås, hehe för lite lyxvåfflor. sprang igenom några affärer till där. å sen hemåt, svängde förbi boänge en snabbis med. å pojkvän med grabbs har fått upp all bärläkt(?) mycket bra!!
söndag - hade en bakis pojkvän, så vi hade en fin sovmorgon. det gillar man! skulle greja med taket men saker gick inte riktigt enligt plan. vi tog en tur i nya familjetillskottet aka en ful gammal pv? jag tycker inte den är så charmig men rasse är jättenöjd, så det är väl bra. sen grillade vi i solen å kollade serier i soffan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0