luften ligger kvar, andas som igår

måndag - efter jobbet städades, duschade, och vilade en sväng. påvägen från jobbet så köpte han med sig tegelpannorna vi saknade till sista biten. så det var bara å ta min trasiga kropp och börja jobba igen. faktiskt, så bar jag inte så mycket, hehhe. jag byggde mest. och nu ligger det! 
tisdag - torsdag - jobbade östersund
fredag - ledig fredag, hur schysst! glodde massa serier. när pojkvän kom hem så skulle vi göra ett litet köksryck. vi segade mest. gjorde käk. robin å elias kom över å kikade idol. va himla fint att få ha lite fredagsmys istället för ensamt häng i lastbilen som vanligt. 
lördag - pojkvän fixade med taket. plåtar och sånt? jag städade hemmet. gled iväg till ockelbo för att fira mina stora lillebror som alltså blivit ännu äldre, så galet. fick tacos å fika. hemma mötte vi upp några manos å drack vin å spelade guuura resten av kvällen. 
söndag - sov mest hela dagen, konsigt och underbart nog rasse också. han stannade åtminstone i sängen. my love. käkade pizza myste serier och laddade om för nattjobbet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0