last time around

måndag - efter jobbet så gled jag till eddis. längesen nu!! fick inte kramas med nå kids. men fick världens bästa lunch som vanligt. åkte å hämtade rasse när han slutade. gled hemåt å tvättade av bilarna, det behövdes hehe. sen körde vi iväg den nya fina pv´n? till det andra garaget å promenixade hem. gjorde lite käk å myste serier. 
tisdag - ledigt. sov ikapp lite. kollade ikapp lite serier. dom ska som vanligt ta bort serien jag kollar på, så måste skynda skynda. tre säsonger kvar med 22 avsnitt. städade lite i hemmet. och när rasse kom hem så gled vi till valbo. 
onsdag - fredag - jobba östersund
lördag - skulle vina med jennys å emma, men det ställdes in pga sjukdom. det va tråkigt. jag hämtade hem linnea å vi bakade lite kladdkaksmuffins. slog in lite julklappar gjorde vi också, bra tid vill jag säga!! sen knatade över en sväng till mackelito familyn å kikade läget. en utelåst jeffa kikade in en sväng på kvällningen också. 
söndag - sov halva dagen. sen plockade vi ut fyrhjulingen på en tur. jeffa å david kom med hjuling med å så åkte vi iväg för å göra lite käk i solen. kom iväg lite sent så solen varade inte så länge, men vi lyckades med en himlans god å krämiga carbonaraaktig pasta iallafall! gled hemåt i mörkret och vilade på soffan tills det var dags för lastbilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0