tomheten i ensamheten är en annan

måndag - efter jobbet gled jag hem å tog en liten powernap. sen mötte jag upp jeffa när hon slutade jobbet å så gled vi till valbo. 
tisdag - ledig. städade på dagen. mackelito å bebis kom å hälsade på med fika. jeffa å david kom för att jobba. har ju privat frisör och rörmokare, de är schysst! tacos med det å! 
onsdag - skulle jobba men blev ledig. fixade lite tråkig tvätt och sånt. å så laddade vi hem ett nytt xbox spel som vi körde halva kvällen. 
torsdag & fredag - jobba östersund
lördag - pojkvän fixade lite med taket, nån plåt som saknas nu bara. jag städade av hemmet. sen packades väskan och vi kramades ikapp hela kvällen. 
söndag - pojkvän lämnade hemmet, för nästan två veckor i danmark. ugggh. hatar det. jag somnade om och sov halva dagen. sen knatade jag över till mackefamilyn å kalasade loui i efterskott. galet att bebisen ska  börja bli ett barn????? sen myste ja käk å serie med jeffa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0