sträcker ut mina händer för dig

måndag - efter jobbet gled jag förbi marris. hon serverade mig en festmåltid, mycket nöjd. min skrotnisse till lillebror kom å hämtade hennes gamla pärla också, som för längesen gjort sitt. men han fick en bil å maria vart av med den så alla nöjda. det va bra. 
tisdag - jobbade östersund
onsdag - städade å tvättade å plockade med sånt tråkigt. började packa tillbaka lite av köket. efter jobbet kom jeffa hit. vi gjorde en tacos å tog en promme. 
torsdag & fredag - jobbade östersund
lördag - drog igång med kaklet. det gick bra å så, bättre än vi trodde. vi är ju duttia. men som vanligt så går det inte riktigt vägen för oss.. kakelskäraren gick av och fixet tog slut. ungefär en och en halv rad kvar. egentligen inte ett dugg förvånad. sen kom jeff hit och tobbi hämtade upp oss å körde oss till jennys. fick världens bästa kycklingostpasta och massa vin. trevig kväll!  
söndag - mådde skit och mer skit. spydde ut genom rutan på tobias bil påvägen hem, spydde i sängen och på rasmus. ehe, va trevligt!! ägnade ungefär hela dagen åt att försöka äta, resulterade i mer spy. jaaarå! samlade alla krafter å hade lite halloweenmys med mina barn sen iallafall. lite pyssel, lite fika, lite pumpor. förutom måendet så var det toppen. älskade kidos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0