För jag kan bara falla om du finns där

måndag - varför inte börja veckan med en superpunka??? tur jag har världenbästa verkstadspojke som lyckligtvis klivit upp tidigt just idag och hade tid att komma å rädda mig. så jävla glad att han finns!! efter jobbet gled jag ut till annis. gumman bakade kaka å. pratade å myste där hela em. gled hem å fixade käk med pojkvän. sen gick jag å la mig, trött.
tisdag - tidig uppstigning för att åka iväg med bilen på rutbyte. sen åkte jag hem å la mig igen, eheh. stätade lite och när rasse kom från jobbet så åkte vi å hämtade ut en bil med ny fin ruta och besiktigade den. så nu är det klart! brabraaa. eftersom det kom en hög en jävla snö också, så fick rasse spendera kvällen med däckbyten.
onsdag & torsdag & fredag - jobba östersund
lördag - åkte å köpte lister till köket. sen va vi över å fikade hos brorfamilyn på gatan bredvid. skulle dricka vin med annis, men hon fick jobba. rasse städade bil och jag städade hemmet. sen spenderade jag kvällen med marris å sändrow. en glassdate, pasta från matkällan, lussebullar, film å massa prat. OCH JAG HAR FÅTT EN BEBIS HOS LINA!!!!!!!!!!! finaste i världen. längtar tills jag får träffa den. 
söndag - spenderade dagen mest halvsovandes till å från i soffan å sängen. pojkvän hade både lyckats sälja och fått hem ny bil. det va bra jobbat!! vi har fått upp lite köksluckor också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0