men det går ändå, lite iallafall.

måndag - skulle luncha hos eddan efter jobbet, men dom va lite sjuka. jag åkte hem å drog en promme med mackelito å bebis istället. följt av häng å fika. sen gick jag hem till mitt lonely hem å sov. 
tisdag - jag å sändrow drog en runda genom valbo. å en liten glassdate!! sen åkte jag till årsunda med jeffa å fick lite mat å fika hos mostern. när jag kom hem tog jag å macke en kvällspromme.
onsdag - åkte till marris å packade ner hennes lägenhet ihop med lite vin. edwina kom förbi å käkade tacos också. sen hade vi en sista översovning i åbron.
torsdag - packade ut hela läggan i bilar å släp. sen åkte jag till jobbet. när jag kom hem från östersund tog jag å macke en liten promme. 
fredag - från veckans gråa tråkiga väder, 2-4 grader å pissregn, till 20 grader å skinande sol?! vilken fest!! drog en date me sändrow i högbo innan jobbet. när jag kom hem från östersund kom jeffa å sov hos mig också. vilket fredagslyx!
lördag - fortsatt toppenväder! jag å jeffa tog en morgonpromme till ica å shoppade en värsting frukost som vi njöt av i solen. sen hämtade jag hem linnea å hängde med henne hela dagen. vi gjorde allt från spela kubb till att plantera smultron. macke å bebis kom förbi. dom levererade pizza till oss, också tog vi en promme ihop. bra lördag! 
söndag - ännu en dag med skinande sol. livet blir så mycket härligare då. har mest myst i solen, läst lite bok och njutit. mackelito familyn kom förbi, vi hade glassdate å lite så. jeffa skulle komma på tacos å fest men vi fick skjuta lite på det. nu måste jag försöka sova en sväng innan natten, kommer ju alldeles säkert gå piss som vanligt. än mer när inte ens en pojkvän är hemma heller. skit.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0