"han ska till och med elda ner ett skjul för din skull, så du får din jävla kase."

måndag - efter örebro så stannade jag hos eddan å fick lite lunch, marris kom förbi också. å hannaa på en liten kaffe med! gled hem å gjorde lite nytta. plockade å bytte sängkläder å duschade. sen ramlade jeffa å david in. vi grillade, mmmm. så jävla gott! också fick rasse sig en klippning. 
tisdag - bytte åt mig ett pass till östersund för att slippa jobba fredagen. 
onsdag - date med marris! vi lyxade donkenfrulle. tvättade bil. gjorde cellrpov. en valbosväng. å matkällan lunch. bra dag. 
 
torsdag -  jobba östersund
fredag - hade ju bytt åt mig en ledig fredag, vilken fest! fredag och sista april, OCH JAG FICK SE EN KASE. första på flera år, har ju varit corona och eldförbud och kasetomt av alla möjliga anledningar. men äntligen är vi åter på banan. åkte ut till storvik och grillade lite. följt av en massa vin å eld hela kvällen. jag är supernöjd. jag var snäll också. det är bra. bra kväll. 
lördag - vi skulle åka till ockelbo på vin å grill, å fira jennys. men man skulle kunna säga att vi sov över och pojkvän va i ett rätt så dåligt skick. ungefär hela dagen spenderades sovandes i sängen. det va mysigt iallafall så jag är rätt nöjd ändå. 
söndag - pojkvän återuppstod från det döda. vi käkade frulle å tog en promme i solen. sen tvättade vi av bilarna också. marris plockade upp mig å så åkte vi till sandra för babyshower. suprise på gumma, hon fattade ingenting. super mysigt, snart kommer en liten liten bebis!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0