bättre dagar rullar in

måndag -  efter örebro så åkte jag till edwina för att fira emil som fyllde år igår. stora killen!! efter det hälsade vi på macke i hans nya stora hus, I JÄRBO!! wehååå! 
tisdag - skulle ha spanat hus med jeffo. men blev att jobba lite östersund istället. 
onsdag - ledig och skulle kasta mig iväg till gävle för att äntligen, efter många om och men, köpa en bil!! det gick dock åt helvete det. jag tror det var lika bra. men lite surt ändå. vi käkade max och hälsade på hos jeffa å david en sväng på vägen hem. sen drack vi lite sorgevin i soffan, hhehe mysigt.
torsdag å fredag - jobbade östersund
lördag - tobias kom hit på lite slavarbete. är man skyldig syrran så är man! vi fick en del gjort. rasse tvättade bilar och ungefär allt vi ägde. vi målade fyrhjulingsvagn som rasse bygt och lite på taket. tobias plockade mest sten från gräsmattan. sen kom jeffa å david å vi grillade lite hamburgarelunch. mackelito fyllde år, så vi svängde in där på en snabbvisit. sen till gävle för bowling. jag kom absolut sist men det va superkul. efter det raggade vi igenom storvik ett par svängar på crusingen också, heheh. 
söndag - åkte till högbo å mötte upp lite family. kollade på massa djur och fikade. super mysigt men vädret va lite trökigt. fanns grisbebisar som var söta och grismammor som va ungefär monster?? så himla stora. björngrisar typ? helt galet!! sen åkte vi hem å hade tacomys i soffan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0