snubblade över ett nytt kök

måndag - efter jobbet åkte jag till eddis, marris med. vi fick lunch å kramas med barn. åkte hem å finlirade på köksplaneringen. 
tisdag - ledig och dags för medium igen. mötte upp marris å åkte till Söderhamn. det var lite spännande, lite mysigt, lite nej, lite jaha. ungefär som vanligt efter en vända där, men jag gillar det. efteråt tog vi en promenix i solen. svängde in hos eddan å fick massa bullar också!
onsdag - åkte till valbo å spanade mer kök, för att slutgiltigbestämma lite. köpte lite thaimat påvägen hem och pysslade kök till läggdags. 
torsdag & fredag - jobbade östersund
lördag - klev upp tidigt tidigt och åkte iväg till söderhamn för ykb. ykb mitt i coronatider, fasen vad underbart. har varit så arg över det här, helt galet. men nu är det gjort iallafall! gjorde en massa köksbestämmelser, känns som vi inte gjort annat senaste tiden nu. kvällen spenderade vi hos rasses syrra. god mat, vin å spel! klockan blev halv fyra innan det blev hemgång. vi hade trevigt!
söndag - valbo OCH BOKA KÖK!!!! ja, nu jävel är det gjort. planerat och bestämt och bokat. det är jävlar i mig inte gratis. men det kommer bli bra! kul!! två månader cirkus så ramlar det hem till oss. sen käkade vi lite tacos och sov på soffan någon timme innan nattjobb. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0