#BACKABACKARNA

SÅÅÅ NU HAR DEN HÄR LILLA RÅTTAN(ORNA) ALLTSÅ GIFT SIG! jovisst. hon tänkte nästan inte ens berätta. bara smyga iväg och helt plötsligt bli gift????? MEN HAH. trodde hon ja. nejdu. jag och emma var inte sena med att bjuda in oss själva till deras hemliga giftemål. blinda brudtärnor, kort och gott. "VA I TID 12.30!!!!!" sa hon nästan vänligt men mest bestämt. SEN KOM HON SENT TILL SITT EGET BRÖLLOP!!! jag å emma bondade med vigseldamen och gifte oss nästan istället. till och med jag var i tid(!) hon är en pingla, egentligen. men hon kommer få äta upp det här med hemlighetsmakeri. fanns ju inte ens tid till möhippa? så straffhippa lär det ju i efterhand bli. men jag är glad för henne. min lilla jävla ananas, nu är hon fru. fru back. va fint. kärlek är fint. giftemål är fint. dom är fina. visst då. grattis till min gumma på sin dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0