sommaren kom och nu ska det vända

måndag - jobbade örebro å var trött som tusan. när jag kom hem började jag packa ner köket lite. när pojkvän kom hem så inventerade vi lite så allt av nya köket stämde. sen käkade vi å tog en promenix i regnet. ja, i spöregn.
tisdag - ledig. tog en promme med jenny. när pojkvän kom från jobbet va vi iväg till sandviken å shoppade lite smått å gott. sen började vi att bygga lite kök, eller ja.. ett skåp. fy, det här ser jag inte fram emot. men det blir bra när det är klart!
onsdag - ledig. fortsatte packa ner köket. städade å fixade lite tvätt. när pojkvän kom hem skulle vi bygga kök å käka tacos. men vart en promenix, tvätta bilen å toast istället. 
torsdag - jobba östersund 
fredag - MIDSOMMAR!! jeffa å david kom hit. vi gjorde kransar, en midsommarlunch, lite drinkar och nästan en femkamp. mot kvällen drog vi över till jenny&robin. grillade, kubbade å drack lite vin. och tillslut så avslutade vi dagen med 7 olika blommor under kudden också, som man ska.  
lördag - promenixade upp för kungsberg med delar ur rassefamilyn. sen grillade vi på granngatan. drack lite vin å valsade vidare och slutligen hem.
söndag - en valborunda med robin å jenny. sen grillat,mmmm tröttnar aldrig. så avslutade vi det hela med en liten promme. sen så sov jag å rasse på soffan fram tills jag skulle dra till jobbet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0