det kan hända att man stupar tillslut

måndag - efter jobbet drog jag å pojkvän till banken, skrev en massa fina underskrifter och skämdes. måste ta tag i att bli lite vuxen där, herregud. sen åkte vi å spanade på lite bil också. avlslutade dagen med tacos! 
tisdag - ledig å va lite duktig. rev ut allt skit från altanen och inglasningen. och så tvättades det av allt både inne och ute. försökte till å med tvätta fönster men det gick sådär. sen kom jag inte tillräckligt långt för att fixa till å mysa till det, men vart ju av med all vinterskit iallafall, ett steg i taget. 
onsdag - ledig, fortsatte vara duktig å städade av lite inne. sen sprang jag igenom valbo med jeff, hann som vanligt knappt hälften. 
torsdag & fredag - jobbade östersund 
lördag - jeffa kom förbi. vi promenixade lite å så, sen körde hon mig å pojkvän till obo för lite mys hos jennys. grillat, drinkar å en del skriksång. det var trevligt. drog ett varv på hennes nya elsparkcykel(!) jätte cool, å hittade en igelkottekompis med!! 
söndag - raggade ut lincoln å tog en tur å köpte glass. sen åkte vi till robin&jenny å käkade lite grillat. sen åkte vi ihop med dom på en liten kvällstur med fyrhjulingen å sköt lite luftpistol. avslutade kvällen med en till runda lincoln å skulle spana solnedgång, kom såklart moln precis lagom tills det var dags. men bra söndag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0