time is time, time is money

måndag - efter jobbet drog jag förbi hos hanna. fick hänga lite med ett gäng kattungar, så jääävla härliga. guu va avis på bebismys!!! sen gled jag hem och plockade undan lite i hemmet å så ramlade jeff å david in. vi spanade lite på ett hus, grillade å rasse blev klippt. trevlig måndag! 
tisdag - fick köra en till natt örebro. efter det så hämtade jag upp steff å hans gumma i obo påvägen hem. vi grillade lite hamburgare å sov en sväng, hehhhe. sen åkte vi till boänge så jeffa kunde klippa barret på steff också. 
onsdag - jag sov ikapp lite från föregående dagar då det var minus på sovkontot. sen när pojkvän kom från jobbet så drog vi iväg till valbo. 
torsdag - jobbade östersund, och innan jobbet var jag en snabbis till sandra å bebis!! 
fredag - tidig uppstigning och iväg för vaccin!!! livrädd. såklart. men kände mig rätt cool ändå, å tänkte typ att det här går bra iallafall. fram tills att jag stod där å visade mitt legg och behövde prata. då insåg jag att rösten inte riktigt fungerade och sen brast det. grinade mig igenom hela skiten. rasse va med iallafall. sprutan gjorde ont, men det gick bra. nu är det gjort iallafall! köpte frulle från bageriet efteråt som jag gled till emma å käkade innan jobbet. det va festligt iallafall! 
lördag - tog en promme med jenny. och sen kvällen fortsatte vi i deras sällskap. grillat, bubbel och spel. det är en bra lördag! va förbi en liten snabbis hos mackelitofamilyn också. dom hade mindre skojig lördag, men sällskap i poolen. ehe. galet va idiioter det finns. 
söndag - kalas för elias. kakor å sol å mölkky, det är fest! knatade hem å gjorde en satans god lassagne. sköt lite pilbåge å sen tog vi en liten kvällspromme jag å pojvän. och hörni, jag klarade smultronen i år!!!! WOOHOOO!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0