finare än drömmarna

måndag - efter jobbet gled jag in hos eddis, å firade moa!! stora gumman!! hon fick såklart en hög roliga paket och edwina älskade mig ungefär lika mycket som vanligt. en del av sakerna var pennor som man kunde rita i badkaret med, svinkul ju. dom funkade å allt. det va ju bra. Emil tog dock ett varv med pennorna runt hela nedervåningen sen också, det va ju lite mindre bra. MEN det gick bort, så tror vi får vara nöjda ändå. allra helst jag. å eddis med. eheheh. linnea kom också å hängde. å bullar fick vi. fest måndag!! så åkte jag hem å tog en kvällspromme med pojkvän. 
tisdag - stack iväg till emma å hängde lite i solen. riktigt toppenväder!! glass lyxade vi med också. sen åkte jag hem å pickade lite på datorn med festligheter inför lördagen. när pojkvän kom körde vi lite pilbåge, sen blev det lite grillat å en promme. 
onsdag - forsatt toppenväder. åkte iväg till stranden med jeffa. sen en runda i valbo. å slutligen ägnade vi hela kvällen åt att fixa videos å bilder å härligheter också inför lördag. spännande! 
torsdag & fredag - jobbade östersund
lördag - DAGS FÖR BRÖLLOP!!! peter körde ut oss till årsunda i chevellen. eftersom vi var ute i sån himla god tid och inte packat med oss lite fördrivatidöl, så gled vi förbi ica å köpte ett sexpack såna. vi är för härliga va. när vi intagit plats i kyrkan och klockorna ringde och familjen valsar in... ja DÅ RAMLAR JAG RAKT UT I GÅNGEN. jävla klump. sen drog allt det fina igång. det var fantastiskt. jag älskade allt. bråkiga barn, sång, allt fint, kärlek. vejjs va det finaste jag sett. vi fortsatte festen ute i hembygdsgården och avslutade med efterfest hos sara å peter. vi la oss typ vid 06 på morgonen? galet. ska kasta in lite bilder från kameran sen. alltså de va såååå fint. dom va så fina!! 
söndag - trötta efter gårdag. sov ikapp lite. sen packade vi en massa inför kommande veckan, fjällen!!! nervös. städade i ordning. bytte sängkläder osv. avslutade med pizza i soffan och slumrade lite till, innan natten till örebro.  
- hur fin är hon inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0