nobody knows about the final destination

måndag - kom hem från ett örebropass. tog en promenix med mackelito å bebis. käkade lite mat å myste en film i soffan.
tisdag - tröttsjäl efter gårdag, sov ikapp en del och låg kvar i sängen och kollade serier nästan fram tills pojkvän kom från jobbet. fixade med lite tvätt å sånt. handlade å planerade för tacos som ändrades till fajitas som ändrades till pulledpork. tacos hade varit bättre, men har iallafall provat!
onsdag - jeffo kom hit och vi bakade en del kakor. ugnen gav upp å sådär men vi lyckades rätt så bra ändå måste jag säga. tacos slog vi till med också! 
torsdag - jobbade östersund
fredag - jobbade östersund, och såg ett lodjur!!!! svincoolt ju. när jag kom hem från jobbet och klockan slagit över till födelsedag så fick jag gå paketjakt också. miiihiii. fick en pilbåge!!! som jag önskat sen i somras!!!! nöjd. 
lördag - FÖDELSEDAG! fick frukost å paket på sängen. 26år gammal nudå, jaha. packade ut oss i snön för ett litet kalas. eld, korvgrill, kakor å paket. kom en hög med fina människor i omgångar och jag är supernöjd. jeffa stannade hela kvällen. tacos, bubbel å bastu. OCH RULLA SNÖN NÄR VI BASTA SÅKLART! en fin födelsedag fick jag. 
söndag - kom i säng när klockan slagit morgon nästan, så var supertrött. jag å jeff käkade å halvsov till film i soffan. när hon åkte så flyttade jag mig till sängen och fortsatte halvsova till film me rasse. innan natten kom å iväg på jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0