move in, move on

måndag- jobbade ett riktigt snöigt pass, en fastkörning lyckades jag med också. som tur va kom en jävla snäll gubbe å hjälpte mig. gick bra!! efterjobbet åkte jag förbi hos mackelito, fick lite bebishäng å bullar. skulle skjutsa hem en lillebror från lan men han stannade kvar. jag åkte hem å fick mat av pojkvän å sen sova, trött. 
tisdag - ledig å svinfint väder! borde prommat men va vädligt många minus och städade iallafall lite istället. det va fint av mig! när pojkvän kom hem så plogade vi. JAG!! också. dutti! sen va vi förbi hos rassebrorsa å snodde en spark å tog en tur runt kvarteret, hehe mysigt!!! 
onsdag - linahäng va på schemat. vi gjorde en fantasisk lunch av ungefär tacobröd å ost. kikade lite film och myste.  
torsdag & fredag - jobbade östersund
lördag - myste till det med sovmorgon och serier ungefär hela dagen och kvällen. 
söndag - rasse födelsedag! vi började med frukost på sängen å lite paketöppning. sen packade vi ut oss för ytterligare ett utekalas. tände en eld och hade en em ute med korvgrillning å kakor. rassefamilyn kom förbi. å årsunda kom förbi. jeff å david med. pojkvän valde hemmagjorda hamburgare som födelsedaagsmiddag och så myste vi film i soffan. smakade på en första öl också!!! inte riktigt som tänkt, har jäst lite för varmt men vart helt klart godkända!! lite dåligt med kolsyra men det återgärdar vi till nästa sväng. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0