behind every closed doors, it's just a thousand more

måndag - skitmåndag. ramlade som helvete på jobbet, svinhalt. lastis började läcka mass luft, bästa staffan hjälpte fast han inte egentligen hade tid. släpet gav också upp, men det på hemvägen så fick bli morgondagens bekymmer för någon annan. och lastbilen brände en tredje laddare för mig på väldigt korttid. härlig start på veckan! när rasse kom från jobbet besiktigade vi båda våra bilar som iallafall gick igenom utan bekymmer. 
tisdag - fick ett extrapass örebro, så fick åka med skitsläpet till verkstan såklart. tur för mig fanns iallafall staffan tillgänglig idag! gick bra allting. nu är det ordning igen.
onsdag - planerad linadate! vi gjorde i ordning en pannkakstårta(!!!) hur gott som helst. fick paket eftersom jag fyllt år. också promenixade vi i nästan solen. mysdag!
torsdag & fredag - jobbade östersund
lördag - myste serier halva dagen. tog nästan en promenix med jeff, men solen försvann innan mina serier tog slut. de va lite dåligt av mig. pojkvän å jag käkade fajitas, supergott. har kollat den där peter rätz dokumentären och bestämde oss för att dra igenom alla johan falk filmer. 
söndag - skickade iväg pojkvän till garaget och tog en rejäl sovmorgon. jeffa kom förbi och vi tog en promenix i solen, sen käkade vi och kikade johan falk. rasse fick sig en klippning också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0