kanske gick det in tillslut

måndag - ont i hela kroppen efter sparkturen?? benen förstår jag ju, men RYGGEN? armar? ajaj. efter ett örebropass gled jag in hemma hos eddis å kidzen, som jag saknat dom. fick en jävla toppen lunch, julklappar å lite kramar. 
tisdag & onsdag & torsdag -  körde östersund. fick ett extrapass och bytte ett pass, så en ledig fredag!
fredag - städa lite under dagen. när pojkvän kom från jobbet så bryggde vi en omgång öl. vi har äntligen kunnat jämnföra, en våran å en riktig. dom va inte så tokiga våra ändå, förutom lite dåligt med kolsyra. annars rätt lika! kul å bra jobbat, japp! sen film å mat i soffan, med sovandes pojkvän. 
lördag - pojkvän hade jobb. jag körde en rassebror till rörberg å kikade på nå rallyträning halva dagen. mackelito å bebis sällskapade! toppen väder fick vi, det va fint. hem å testade pilbågarna, vi har köpt en egen lite större år rasse. min pilbåge såg ut som en värsting från början, va stor å tung å dra, osv.. nu bredvid rasses nya, ser det ut som en bebis, ett skämt typ? jaja. han vart nöjd med sin iallafall. å nu kan vi skjuta ihop! käkade tacos sen kom jeffa å david förbi på kvällen och vi myste lite mello! slutligen kollade vi på gamlagamla barnprogramklipp å hela sällskapet somnade i soffan. 
söndag - <3 dagen i all ära. hade en supermys dag överlag! paket, lite vin å nästan blommor. drog ut på en grilltur med rassebrors å morsfarsan på dagen. när vi kom hem å skulle mysa i ordning <3dag, så la vi oss på soffan.. och sov någon timme. när vi vaknade till så bestämde vi oss för att bara hämta hem pizza å fortsätta mysa film i soffan, hehe. trötta men mysdag.  älskar människan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0