fram och tillbaka och snett igen

måndag - efter jobbet åkte jag till mackelito för en promenix med han å bebis. sen fick dom följa med mig hem för att vara ur vägen medans deras radhus ska försöka säljas, FÖR DOM HAR KÖPT ETT HUS I JÄRBO! wehåå.
tisdag - jag var ledig och när pojkvän kom från jobbet så stack vi iväg och handlade lite. fyllt upp hemmet med mat och jag har äntligen ett par vinterskor! nu hoppas vi slippa frysa om fötterna när vi drar ut på tur.
onsdag - städa i ordning hemmet. promenixade med lina. sovandes pojkvän i soffan. beställde vin. två röda som pojkvän valt å en box vitt som jag får välja. fria tyglar sa han. råkade slänga in ett par flskor till. det lär han märka när han ska hämta ut dom på fredag. hehehe. suprise!! 
torsdag - jobbade östersund och började känna mig lite krasslig
fredag - snorade och kände något i halsen, så stannade hemma från jobb och tog ett coronatest. 
lördag - ja, egentigen skulle mamma firas. och sen skulle det drickas vin med annis. men ett positivt coronatest ramlade in hos mig, så vi lever helt enkelt karantän nu. GUD VA KUL. tur vi storhandlat i veckan! städade ur alla våra bilar, duktiga. å hade mellomys.
söndag - käkade lite frukost. tog tag i lite småfix här hemma, sånt som blivit kvar och aldrig gjort. målade bredvid dörrar, mellan lister, bakom element. snart dragit igenom hela vårat falk maraton somvi börjde med för ett tag sen också.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0