en veckas semester i sjukdomstider

måndag - testat rasse för corona. hem å käka frukost å han lunch. nu har han garagehäng å jag seriehäng. har beställt en xboxdosa så vi ska kunna spela ihop, en hel hemmvecka väntas ju. sen ska vi baka kaka, göra tacopaj och kolla på en johan falk film.
 
- sååå. då har vi glidit igenom en vecka med corona. ungefär varje dag har sett ut som måndag. rasse har haft garagehäng så jag har kunnat sova, sen har jag käkat en frukost ihop med honom som såklart vill käka lunch. också har vi försökt göra nånting, sen kollat en film och lite gaming innan läggdags. och om igen å igen å igen! fyrhjuling, eld, tvätta bilar, skjutit pilbåge, luftpistol, städa, mat å kladdkaka.
 
snorade mest första dagarna, sen kom det en släng med några värre dagar. visade sig att jag överlevde dom med! nu är jag tillbaka på att mest bara snora. rasse har inte haft några symptom alls i veckan och fick tillbaka sitt test, negativ. helt galet hur han kunde klara sig? kaxig över det är han å. skitgubbe. en karantänvecka är förbi iallafall.

lördag- hade rasse häng med grabbs å kollade rally, utomhus.
söndag- toppen jävla väder. sol och 10 grader(!) låt våren vara här för att stanna, snälla! vi tog fyrhjulingen å mötte upp för en grillunch utmohus med annis å jöns. underbart!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0