en del är bakom men allt finns framåt

måndag - jobbade ÖREBRO. kom hem å städade å duschade å gjorde mat tills pojkvän kom hem. himla dutti. tog powernap på pojkvän sen. å så fixade vi lite med köket. det är liksom nära klart bara man tar tag i småfixet nu.
tisdag - städade klart det jag påbörjat igår. bakade en kaka i ledigheten. gjorde en maträtt från tiktok, hehe. hälsade på jenny. vi tog en promme i 18minus? trodde jag skulle frysa satan men hade klätt på mig så himlans bra så det va VAMRMt? och pojkvän löste kuben! tillslut!! 
onsdag - rev tag i att packa upp massa i köket, och insåg att gud jag orkar inte med. så ungefär en halvtimme senare va jag dödssjuk. haaappp. en promme i 18minus var kanske inte toppen.
torsdag - fortsatt sjuk. snoret rann som vatten, ögonen med. spelade xbox med pojkvän när han kom från jobbet. va nog det enda jag gjorde den dagen. 
fredag - tacos, film å fredagsmys. 
lördag - skulle baka pepparkakahus tävling med jeff å david. men så är jag ju sjuk, piss. inte corona iallafall! det var skönt. var iväg ut å spanade gran iaallafall. och fick med en väldigt fin hem.
söndag - skulle iväg på adventsfika i årsunda. men avstod eftersom jag varit sjuk, men börjar bli bättre nu iallafall! tredje ljuset tänt och granen klädd! det närmar sig juuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0