nu vänder det kanske kanske

måndag - efter jobbet blev den en dusch och iväg till banken. raggade över rasse till swedbank eftersom jag tycker handelsbanken är uråldrig. la om lite lån, fixade lite nya försäkringar, å så. glassade lite på donken. å åkte hem å käkade tacos, målade en sväng i köket och sen sova.  
tisdag - skulle tapetsera men vi drog en vända till stockholm för att spana på en bil till rasse. käkade pizzahut. när vi kom hem gled jag förbi hos sandrow en sväng. å sen påbörjade vi tapetseringen. kvälstaptsring
onsdag - fick tid hos tandläkarn, hujedamig. det gick rätt bra. förutom att jag hade fina tänder och inga hål. det kan man ju tycka är bra iofs. men det mindre bra med det, är ju att då får man fortsätta ha ont i tänderna när man åker därifrån. så känns lite som att ha varit dit i onödan, happ. jeffa å david kom efter deras jobb. så vi fick ordning på massa rör i köket och kan fortsätta framåt. käkade pizza.
torsdag - jobbade östersund. pojkvän fick upp en vägg i köket som förlänger toan.
fredag - hann med lite tapetsering innan jobbade östersund
lördag - käkade en frulle och sen tog vi tag i att tapetsera klart i köket. en dusch och sen iväg till Årsunda. kalas för att fira Ann, Bettis å Moffa. käkade å drack gott hela kvällen. mycket trevligt.
söndag - rasse åkte iväg på rally vid 09. vilket innebar att jag fick fritt fram att sova som jag ville, och jag passade på att sova ordentligt. vaknade ungefär halv tre(!) det var så galet skönt. stannade till å med i sängen efter der och kollade två avsnitt serie också, vilken söndag!! sen kom pojkvän hem. vi promenerade iväg en hel gatan bort å hämtade audin, å så hämtade vi hem lite käk. skulle ut på en promme men blev en liten fyrhjulingstur i kvällssolen. fick nästan se en liten fin solnedgång mellan träden också. sen myste vi film i soffan tills jag åkte till jobbet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0