nu är det dags att dra igång

måndag - jobbade tidiga östersund. skulle promma lite med pojkvän men han övertalade till sig att det vart serier istället. 
tisdag - jobbade tidiga östersund. prommade med jenny efter jag kom hem. 
onsdag - fick frukost på sängen, vilket lyx. jobbade tidiga östersund. pojkvän mötte upp mig i lingbo så åkte vi å spanade solnedgång i vindparken.
torsdag - plockade lite här hemma i rivet på fm och sen jobbade jag vanliga östersund.
fredag - ledig fredag! hade en förhoppning om att åka och köpa bil, men det blev som vanligt ingenting. var iväg å spanade på lite tapeter å sånt iallafall. shoppade lite saker som behövs, samt lite avlopp. för jajuste, visade sig att det läckte nere i källaren, va trevligt. det vart ordning på det tillslut iallafall. kvällen va vi över till gatan bredvid å käkade grillat å spelade spel. trevligt!!
lördag - pojkvän låg kvar å drog sig i sängen länge, sånt gillar vi! lite frukost å sen gick han ut å tvättade bil å fyrhjuling. jag tog en promme med mackelito å familyn! hem till dusch å svira om och iväg på överraskningsfest för annis!!! skulle poppa en flaska vilket jag inte är den bästa på att göra, råkade såklart poppa den precis innan hon steg innan för dörren, och visade sig också INTE vara hon som kom. så dubbelmiss kan man säga? ingen större skada skedd, hon kom tillslut, vart super överraskad och glad!! hade en toppenkväll med vin å beerpong å framörallt min snart 26år fyllda gummivän!
söndag - hoppla. la mig å sov på rasse, vaknade inatt av att jag spydde. hoooppsan. mådde ändå inte åt helvete när jag vaknade. va värre för pojkvän, han va helt förstörd stackarn. trodde det skulle bli en dryg dag med en riktigt gnällig pojkvän. men hade väääärldens mysigaste dag. han bara låg å kramades å go å mysig å kärleksförklarade hela dagen. nästan så jag trodde det va min födelsedag, så bra dag va det. mer bakfylla åt honom! wehå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0