BOM BANG, NEJ. DET VAR SISTA GÅNGEN VI KOM HIT. NEJ SITT. bam satt.

måndag - efter jobbet stannade jag hos eddan. fick lunch å fint sällskap och en promme. hade också hål i rumpan på byxorna märkte jag nere i örebro, gud va festligt. 
tisdag - jobbade ett extrapass östersund
onsdag - städade hemmet och sen mötte jag upp jeffa för en liten runda i valbo
torsdag - jobbade östersund
fredag - ledigfredag va festligt! tog fyrhjulingen till skogen å kalasade lite med rasses family. sen körde jag på påskmys med jeffa, linnea å signe. vi pyntade påskris, hade skattjakt, hade nog en nutellahare hos oss, käkade våfflor, målade ägg och givet lite godis. jag å jeffa avslutade kvällen med lite spamys!
lördag - har sålt goffen nu, min bebis. är lite i sorg. men det va väll bra att ha den ur världen. men kommer sakna den massa! skulle gentligen till årsunda och ha den årliga påskbakatävlingen, men det fick skjutas på pga sjukdom. drog en sväng till valbo igen med jeffa. alltså, hur festligt med valbohäng igen?! det har jag saknat. kanske inte plånboken dock, meenmen! hittade masssa festligt såklart. allt från glitterskor till tvättkorg, det är en fin blandning. på kvällen åkte vi till ockelbo å fick påskgrillat och vin hos mamma. det var trevligt och kaosartat. min pojkvän la en fin kräka halft i bilen å på gården och en lillebror körde hem oss. slutet gott, allting gott.
söndag - vaknade och fick inte köra bil. jennys kom och hämtade mig för vi hade datedag på schemat! köpte en pizza på vägen. sen va det vindags! pratade, miniroadtrippade, spelade spel, rockade stark god middag och myste hela kvällen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0