barkbåtsbygge å tävling

måndag - vilken skitnatt till örebro. snöade på som tusan, svinhalt, oplogat och satte fast mig i en jävla backe. snön har inte ens nånting här att göra längre, sommaren är påväg SÅ FÖRSVINN TACK. skitless men trotts en skitnatt gick det ändå bra. lyckades efter en del bråk å massa om å men ta mig upp på egen hand, slapp bärgning iallafall. så det är bra! efter jobbet åkte jag förbi hos annis å hängde en sväng!
tisdag - ett extrapass till östersund. va så himla trött, gick upp precis för att bara kunna värma på lite tacorester att käka innan dra vidare till jobbet. 
onsdag - ledig ledig. skulle promma i solen men fortfarande så himla trött? segade i soffan fram tills rasse slutade jobbet. då drog vi in till gävle för att fortsätta spana kakel. lite lassagne lyxade vi till med när vi kom hem också.
torsdag & fredag - jobbade östersund 
lördag - kalas i årsunda för lilla Harry. sen promenixade jag å jeff tillsammans med mackelito å bebis ut til hedåsen. köpte käk från aqua å käkade på stranden i solnedgången. vilken fest!! sen gick vi hem i mindre roliga förhållanden kan man säga. när vi tillslut lämnat av macke å bebis å står utanför jeffas port... ja då har hon ingen nyckel med sig. vem som har hennes extranyckel? jag. som såklart också ligger uppe i lägenheten. lyckas ragga skjuts för att köra oss till årsunda å hämta hennes andra extranyckel. där får vi åka på tre olika ställe för å hitta nyckeln, får tillslut med oss tre olika. kommer hem, blir avsläppt och visar sig att INGEN passar. får ringa upp stackars skjutsen igen som får vända och komma tillbaka och skjutsa oss till ockelbo å hämta nyckel istället. slutet gott, allting gott. tre timmar senare kom vi in. det va iallafall bra. det hade kunnat vara så att det blev en stor olycka också. för jag va jätte bajsnödig(!!!!) som tur är bajsade jag hos macke. annars hade det varit kört.
söndag - drog iväg med fyrhjulingen till kungsberget å grillade lite lunch med rasses familyn. toppen jävla väder! sen drog vi iväg på en liten tur med lincoln. premiärtur för sommarn där med. vi köpte pizza å käkade i solnedgången. vilken fest. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0