låt sommaren rulla in nu

måndag - efter jobbet så hade jag fikadate med mackelito å familyn. vi åkte ut till hofors av alla ställen?? men fikat va gott och vädret va toppen. på hemvägen stannade jag en liten snabbis hos sändrow. sen plockade pojkvän fram grillen å vi körde sommarens premiär, galet gott!! 
tisdag - jag var ledig. när pojkvän kom från jobbet så gav vi oss ut på en liten tur att leta kakel igen. och efter mycket om och men, har vi äntligen hittat! följt av mycket letande, väntande och brakande. nöjda över vår insats köpte vi käk från tzatsiki som vi åkte ut till hedåsen å käkade på stranden till solnedgången.
onsdag & torsdag & fredag - jobbade östersund
lördag - skulle ha date med rassebrors. men han blev sjuk. vi städade och fixade och sen hamnade vi hos rasse grabbar å jag drack alldeles för mycket vin och hade helt glömt att äta mat. dålig kombo. plockade fram den lilla jäveln i mig också. stackars människor. 
söndag - verkligen legat i sängen hela dagen och bara kramas. på kvällen gjorde vi tacos å flyttade oss till soffan och bara fortsatte kramas hela kvällen. aldrig har jag haft en så lugn pojkvän som är nöjd med inget. nästan som att det va min födelsedag. överlycklig. jävla mysdag. myspojkvän. mycket nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0