walking round and round

måndag - hade tänkt att städa å så men stannade i sängen istället.
tisdag - lina kom å vi myste film 
onsdag - lina kom igen å vi myste en till film med lite våfflor
torsdag -  skulle träffa jeff men det blev inte av. städade istället OCH POJKVÄN KOM HEM EN DAG TIDIGARE!!!! först fick han flytta fram till det tidiga eftermiddagsplanet på fredagen, sen till morgonplanet på fredagen, OCH SLUTLIGEN ÅKTE HAN MED KVÄLLSPLANET PÅ TORSDAGEN!! supernöjd även om jag bara precis hann med å ge honom en puss i dörren när jag åkte till jobbet.
fredag - kröp ner bredvid min pojkvän som LÅG HEMMA I SÄNGEN!!!! sov en sväng sen hade vi en mysdag. va iväg å shoppade lite käk gjorde vi iallafall.
lördag - pojkvän drog iväg på rally och jag åkte till årsunda på kalas för tyra! efter kalaset plockade jag å jeff upp lite kidz, aka sigge å linnea också hade vi en glassdate på stan. åkte hem å kollade film med min pojkvän som sov i soffan hela kvällen, från sekunden vi slog oss ner ungefär. men jag har då saknat han så mycket så jag till å med nästan saknat det, my love. 
söndag - skulle iväg på fyrhjulingen och lunchade med rassefamilyn, men blev nå miss i planeringen så vi handlade å fixade lite till hemmet. på kvällen va vi iväg å käkade å firade jess med en överraskningsmiddag, det va mysigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0