they remind me where I belong

måndag - äntligen en pojkvän lite hemma. åkte till valbo, lunchade tzatsiki och sen iväg till jobbet. bytte till mig en skitlastbil som lånelastbil för min skulle en vända till örebro, mindre nöjd. 
tisdag - pojkvän kom och väckte mig med bagerifrukost, NÖJD. även om jag i princip tvingade honom till det, men ändå! fixade med altanen och gjorde pizza på grillen. tobias kom förbi en sväng också! 
onsdag - pojkvän är åter på jobbet och jag målade brädor för altanen, snart jävlar är det klart. lunchade med marris. 
torsdag - gjorde noll innan jobbet. blev av med jobbet lite igår? bytte tillbaka till min lastis iallafall.
fredag - städade och jobbade och fick äntligen helg 
lördag - sov länge, välbehövligt. fick fattigariddare till frukost som vi invigde ute på altanen, SOM ÄR SÅ GOTT SOM KLAR. nu är det äntligen faktiskt bara småfix kvar, som säkert inte ens kommer göras. HEHEH. iallafall, rätt nöjd. drog iväg med fyrhjulingen och letade på ett par djur. fick leta en hel del efter mussepiggen?? men hittade tillslut, så har nu bockat av tre till på listan! gjorde en eld vid ett vindskydd å skulle grilla lite lunch också, blev överaskade med ett rejält jävla regnoväder. men skam den som ger sig. elden höll ut och vi lyckades grilla tillslut. sen kom en rejäl omgång till, lite hagel å så. så blev kvar ett tag i det där vindskyddet men det var mysmysigt ändå. bra lördag tycker jag. 
söndag - pojkvän lämnade mig för en vecka utbildning, igen. jag åkte iväg och jobbade sundsvall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0