We'll grow our grass greener than that other side will ever be

Måndag - bytte till mig östersund iställlet för örebro 
Tisdag - åkte med mackelito till luleååååååå. 22h tillsammans i lastis, det gick snabbare än jag trodde. jag slapp lite ensamhet och han tjänade in ungefär 10h på mitt sällis. winwin.
Onsdag - sov någon timme när jag kom hem. städade lite i hemmet sen kom mostern på fika. och tillslut så kom pojkvän hem också. 
Torsdag - jobbade östersund
Fredag - jobbade östersund 
Lördag - va i valbo å shoppade lite och myste soffan. 
Söndag - tobias kom förbi en sväng sen åkte till sandviken å handlade lite. middag hos rassefamilyn och sen kramades vi hela kvällen i soffan. kär i honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0